HİZMET VE İŞLETME YÖNETİMİNDE KRİTİK NOKTALAR ANLATILDI
10.10.2013

Dünyaca ünlü bir firma Mart ayında İzmir’den çıktığı yolculuğunda şimdi de Fatsa’da. Yerinde tüketim kanalındaki müşterilerin iş yapış biçimine destek olmak ve onlara değer oluşturmak amacıyla yola çıkan firma Fatsa Belediyesi’nin İşletme Müdürlüğü’ne bağlı tesislerinde çalışan personellere tır içerisinde seminer verdi.
Seminerde personeller hizmet ve işletme yönetiminde kritik noktalar konulu eğitim aldılar ve aldıkları bu eğitimle görev yaptıkları yerleri daha başarılı hale getirmenin yollarını öğrendiler.

“EĞİTİMLERİMİZ DEVAM EDECEK”
Fatsa Belediyesi İşletme Müdürlüğü yetkilileri ise müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek kaliteyi daha fazla artırmak amacıyla firma tarafından seminer verildiğini ifade ederek, “Bizim için önemli olan her zaman için müşteri memnuniyeti. Müşterilerimize her zaman en iyi ve en kaliteli hizmet etmeyi amaçlıyoruz. Firmamıza da vermiş oldukları destekten dolayı çok teşekkür ediyoruz. Bundan sonra da personelimize yönelik eğitimler devam edecek. Oldukça faydalı bir eğitim oldu” dediler.

FOTO GALERİ
Haberler
Fatsa Belediyesi © 2020 Tüm hakları saklıdır.