“İŞİNİ SEVMEYEN KENDİNİ DE, HEMŞERİSİNİ DE MUTLU EDEMEZ”
11.5.2017
Facebookta Paylaş
Tweetle
   Fatsa Belediyemizde devam eden 'hemşeri Memnuniyeti' eğitimleri düzenlenen seminerle sona erdi. Eğitmen Erdem Erol, yerel yönetimlerin hemşeri için var olduğunu belirterek, "İşini sevmeyen kendini de, hemşerisini de mutlu edemez." dedi
Fatsa Belediyemizde başlatılan 'Hemşeri Memnuniyeti' eğitimleri Kültür Sarayı'nda düzenlenen seminerle tamamlandı.
Belediyemizde taşeron ve İş-Kur programlı olarak çalışanlara düzenlenen seminerle hemşeri memnuniyeti anlatıldı. ERMED Eğitim ve Danışmanlık Eğitmeni Erdem Erol, yaklaşık bir buçuk saat süren seminerde çalışanlara hemşeri ile iletişim, beklentilerini karşılama, doğru davranış biçimleri, etkili iletişim kuralları  gibi konularda açıklamalarda bulundu. Erol, yerel yönetimlerin hemşeri için var olduğunu belirterek, "Hemşeri değer verilmek, isteklerinin ve beklentilerinin yerine getirilmesini ister. Onlarla kurulacak etkili iletişim memnuniyet oranının yükseltilmesinde önemli bir etken olacaktır. Hemşeriyi mutlu etmek için herkesin işini severek yapması gerekir. İşini severek yapmayanlar ne kendilerini mutlu edebilirler, ne de hemşeriyi. İşinizi önemseyerek, ne kadar değerli olduğunu görerek ve severek yaptığınızda kurumunuza da değer katmış olursunuz. Ben Fatsa Belediyesi'nde görev yapanlarda bu özellikleri görüyorum ve başarılarının artarak devam edeceğine inanıyorum" diye konuştu.
   Erol, semineri sosyal medya kullanımıyla ilgili güncel ve pratik bilgiler vererek tamamladı. Fatsa Belediye çalışanları da Erdem Erol'a keyifli geçen seminer süresince yaptığı anlatım ve paylaşımlar nedeniyle teşekkür etti.

Fatsa Belediyesi © 2016 Tüm hakları saklıdır.
Temo Bilişim